Με ή χωρίς μάσκες...

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Εννοείται, ότι άκουγα μουσική, τόσα χρόνια!

Μόνο που είναι σκόρπια, σε τόσα μπλογκς!
Ίσως κάποια στιγμή, όταν "αδειάσω", φέρω κάποια λίστα.

Εν τω μεταξύ, ψάχνω και δυο άλλα μπλογκς, που δεν τα βρίσκω, εδώ και χρόνια.

Το ένα αφορούσε το όνειρό μου. Την Στάση, εδώ!

Πραγματοποιήθηκε, κι ας χάθηκε το μπλογκ!

Τ' άλλο, δεν θυμάμαι πως το ονόμαζα, ξεχώριζα τα βιντεάκια μου, ανά στιγμές, τόπο, τραγουδιστή, κ.λ.π.

Ψυχή βαθειά.

Άμα τα πετύχετε, θα καταλάβετε ότι είναι δικά μου.
Μυρίζουν Κατερινίλα...
****

Κι αυτό, μετά;

ΖΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ



Αυτό δεν είναι δικό μου!
Το χωριό, ναι!...

***

Έχω όμως και σε δικό μου, με τον ντόκτορά μου, που γιορτάζει σήμερα!

"Χρόνια Πολλά" και ευτυχισμένα, Ορέστη! (κι από δω!)
Κάνε τον κόσμο όμορφο, να γελάει μέσα - έξω!
Το μπορείς, εσύ και η ομάδα σου!


Δημοσιεύτηκε στις 6 Ιουν 2012
Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ζωγραφιά - Κώστας Χατζής
Οι φωτογραφίες είναι του Ορέστη Αναστασιάδη που φυσικά τις "έκλεψα" για να πετάξω νοερά κι εγώ, κι εσείς!

Υγ. Απίστευτες συμπτώσεις της ζωής! Απίστευτες! (Κι έχω ρολά στο Φέις! Αγκρρρ! Πρέπει να αδειάσω ύλη, όμως και να κλείσω 2015, εγκαίρως!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: